Passatge Llaurador, 1-1º 03590 Altea

La Fundació Caixaltea patrocina Los Premis Altea de literatura

El pasado día 8 de abril, víspera del domingo de Ramos se celebró la gala de entrega de los «Premis Altea» en el Palau Altea Centre d’Arts.

José Miguel Cortés, presidente de la Fundació Caixaltea fue el encargado de dar a conocer el «Premi Carmelina Sánchez-Cutillas de Novel·la i Prosa Creativa», dotado con la mayor cuantía económica por la Fundació Caixaltea, que fue a manos de Modest Barrera Aymerich, por “Com és de gran el meu voler!”.

El resto de premiados fueron, Premio Francesc Martínez y Martínez d’Assaig i Investigació, Jordi Julià Garriga, por la obra “Perdre l’escriure”. El Premio Altea de Literatura Infantil y Juvenil, Silvestre Vilaplana i Barnés, por la obra “La marca del temps.  Además, durante la gala de este año el «Premi Estela d’Honor» rindió homenaje a la pintora Juana Francés, originaria de Altea.

José Miguel Cortes, ha destacado en su discurso de entrega del premio qué el esfuerzo realizado durante estos años ha valido la pena “… I tant. No soles per a Caixaltea sinó per a tota la Comunitat Valenciana què hui té un premi consolidat, amb six edicions d’un més que raonable èxit, i tot això des-d’Altea i, enguany i, per fi una altra volta, des-d’un marc incomparable com el Palau Altea, amb la companyia de tots vosaltres, especialment els components de l’Orquestra Blava i tots els què heu col·laborat organitzant tot açò.”

En el acto estuvieron representando a la Fundació, además de su presidente los siguientes patronos Rocío Gómez Sánchez, Mari Pepa Rostoll Zaragozí y Juan Domingo Berenguer Pérez

18 de abril de 2022