“Encontres Caixaltea”

Continuant amb el cicle de Conferències “Encontres Caixaltea”, que s’emmarca en la programació dels actes del 50 aniversari de la constitució de l’entitat, el passat divendres va tenir lloc la conferència “Productivitat i Funció Empresarial” a càrrec d’Emilio Ontiveros, prestigiós Catedràtic d’Economia.

El president de Caixaltea, José Miguel Cortés, i el director de l’entitat, Felipe Pérez, van presentar l’acte que va tenir lloc a la Casa de Cultura d’Altea i va comptar amb una important assistència de públic.

Emilio Ontiveros és President i Fundador d’AFI, Llicenciat i Doctor en CC.EE, catedràtic Economia de l’Empresa de la Universitat Autònoma de Madrid, vicerector de la UAM el 1982, director de la Revista Economistes fins a 2011, Fellow del Reial Col·legi Complutense a la Universitat d’Harvard en 2005, Visiting Scholar a Wharton School – Universitat de Pennsylvania, autor de diversos llibres i articles, membre dels consells de redacció de diverses publicacions i dels Consells d’Administració de diverses empreses.

3 de octubre de 2018