V Beca Residencia Paisaje Altea

Ahir es va iniciar la 5a edició de la Beca-Residència Paisatge Altea, creada a partir del conveni signat entre la Fundació Caixaltea, la Facultat de Belles Arts de la Universitat Miguel Hernández i l’Ajuntament d’Altea, per tal de desenvolupar la promoció de la cultura i l’Art.

Els sis alumnes seleccionats, provinents de les Universitats de Belles Arts de Granada, València, Sevilla, País Basc, Múrcia i La Llacuna, tenen com a objectiu desenvolupar un projecte artístic relacionat amb la pràctica del paisatge, on un tutor els assisteix per tal que puguin pintar els llocs més emblemàtics de la localitat, aprofitant el Paisatge i la Llum que ens brinda la nostra terra, realitzant les seves obres des de diferents llocs d’Altea.

En aquesta ocasió finalitzarà el dia 1 d’octubre, duent-se a terme una exposició amb les obres realitzades, de les que es confeccionarà un catàleg amb les obres seleccionades.

12 de setembre de 2018