Celebració del “VI Dia de la Bici, Dia sense Cotxes”

Diumenge passat al matí més de 300 ciclistes de totes les edats van omplir els carrers de La Nucia en el “VI Dia de la Bici, Dia Sense Cotxes, Dia sense Fums”. Aquesta iniciativa gratuïta va consistir en una pedalada popular, donant tres voltes al circuit urbà de 2 quilòmetres pel casc antic. D’aquesta manera la Nucia es va sumar als actes de la “Setmana Europea de la Mobilitat 2017”, que pretén fomentar el transport sostenible com la bicicleta.

El VI Dia de la Bicicleta de La Nucia va ser organitzat per la regidoria d’Esports de La Nucia i el Club Ciclista de La Nucia i va comptar amb la col·laboració de la Fundació Caixaltea

El “VI Dia de la Bici” va aconseguir el seu objectiu de fomentar l’hàbit saludable de l’exercici en família i el transport sostenible. La sortida i arribada de la VI Dia de la Bici estava a la plaça-Auditori de Les Nits.

18 de setembre de 2017