Carrera pedestre La Nucia

La Fundació Caixaltea ha col·laborat amb la celebració de la XV Cursa Pedestre de Sant Vicent de la Nucia celebrada el diumenge 23 d’abril. Una prova d’atletisme camp a través de 9 quilòmetres .. Com tots els anys també es va realitzar sobre el mateix recorregut la Volta a Peu per a senderistes. Amb una participació total de 268 participants.

Cursa de 9 quilòmetres

El recorregut d’aquesta Carrera Pedestre té una distància de 9 km, a través del camp amb pujades i baixades contínues per la xarxa de senders del Captivador. El recorregut va des de la plaça Major fins l’Ermita de Sant Vicent del Captivador.

XIV Volta a Peu

De la mateixa manera va tenir lloc la XIII Volta a Peu de Sant Vicent que es va realitzar pel mateix recorregut que la Cursa Pedestre però caminant sense competició, perquè pogués realitzar-ho tot aquell que volgués, en què van participar 109 persones, de les quals moltes era famílies i persones de totes les edats.

23 de abril de 2017